Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak dâhilin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en sağlıklı bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine irtibatlar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri üzerine selen dâhilerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını elde etmek dâhilin değer tutmak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok medarımaişete yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve tetkik dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, dâhilğinizi henüz lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en yüce sosyal medya platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile ilgilantı tesis etmek dâhilin harika bir durum. Her sosyal medya platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da tümü bayağı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nite talan etmek istediğinizi her bugün ayn önünde bulundurun ve buna için kombinezon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde sebeplenmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks etken kullanıcıevet sahip. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt sağlam dâhilermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rabıta çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, dâhilğiniz erek kitlenizin fakatç ve rabıta yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, arama neticelerinda henüz mualla sıralarda ve henüz sık görülür, dâhilğinize trafik arkaışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web dâhilğinizde sağlıklı boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu henüz sağlıklı hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda henüz mualla meallar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel irtibatlar elde etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir irtibatya gelen her tıklama dâhilin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), yüce hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilgilantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tenasüpını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.